blog

wtorek, 26 kwietnia 2016

Fokus na czerwień!


Witajcie Kochani!

Wczoraj we wpisie pokazałam się Wam w biało-czarno-niebieskiej, casualowej odsłonie.

Dziś pora na czerwień, gdyż jest to jedna z moich ulubionych barw.

Pokażę Wam kolejną, codzienną, spacerową stylizację w nieco bardziej klasycznym stylu.

Tak jak mówiłam, moje codzienne stylizacje też mają wiele "twarzy"!

O mojej miłości do bluzek koszulowych mówiłam Wam już wielokrotnie.

Dziś w stylizacji połączyłam top oraz wzorzystą koszulę Ulla Popken z czerwonymi spodniami Marks & Spencer.

Postawiłam też na czerwone dodatki - torbę z  Mohito oraz balerinki Sinsay.

Moją kurteczkę już znacie i jest z Bonprix! :)

Mam nadzieję, że mój zestaw się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











2 komentarze:

  1. :) W porównaniu z wczorajszym, niebieskim outfitem - dziś prezentujesz się pełna energii i ognia. Super! :)

    OdpowiedzUsuń