sobota, 9 kwietnia 2016

Fokus na kolor - mój lekko militarny look w kolorze khaki


Witajcie Kochani!

Dziś na facebooku zadałam Wam pytanie, czy podobają się Wam ubrania w kolorze khaki oraz militarny styl.

Okazuje się, że bardzo!!!

Ja również bardzo go lubię. Powiem więcej, mając dwadzieścia kilka lat, miałam nawet ubrania z nadrukiem moro oraz dwurzędowe żakiety z wojskowymi guzikami.

Szkoda, że nie mam zdjęć w tych ubraniach, bo na pewno bym Wam pokazała.

Mój dzisiejszy look to przede wszystkim koszula H&M. Zwróćcie uwagę na to, że ma okrągły dekolt i dwie kieszenie na piersiach.

Fajnym akcentem jest również torebka z Sinsay - to miks dwóch stylów, militarnego i Boho.

Stylizację uzupełniłam również ciekawym naszyjnikiem z Camaieu.

Myślę, że doskonale skomponował się ze stylizacją.

Dajcie znać, czy lubicie mnie w takim wydaniu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









2 komentarze:

  1. Swietny look i dodatki. Moge sobie jednak wyobrazic, ze styl militarny piwinien miec inne buty. Choc piwiem szczerze, ze nie mam pomyslu, jakie.��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! :) Styl nazwałam lekko militarnym... Więc musi tu być duża cząstka mnie. Zamszowe szpilki doskonale komponują się ze skórkowymi legginsami i czarnym topem. Koszula jest zwiewna, delikatna. Może z ciężkimi butami byłoby zbyt dosłownie? Kto wie! Na pewno bardziej spacerowo! :)

      Usuń