niedziela, 17 kwietnia 2016

Niedziela w kolorach BLACK & RED!


Witajcie Kochani!

Weekend to tak naprawdę jedyny czas, który możemy w pełni spędzić ze swoją drugą połówką.

O ile sobota jest przeważnie dniem błogiego lenistwa lub sprzątania i zakupów... to niedziela jest inna.

Zazwyczaj w niedzielę wychodzimy z Grzesiem na obiad do restauracji.

Tak było i dziś! :)

Pokażę Wam teraz mój dzisiejszy strój na niedzielny obiad.

Postawiłam w nim na klasyczne połączenie barw - czerwieni oraz czerni.

Miałam na sobie koronkową bluzkę ozdobioną cyrkoniami marki Izii.

Uważam, że ta bluzeczka jest idealna na niedzielne wyjścia!

Zwróćcie uwagę na jej lekko transparentne rękawy. Super!

Moja skórkowa spódnica pochodzi z kolekcji marki Konkret Fashion.

Muszę się przyznać, że długo marzyłam o takiej spódnicy! :)

Pięknie podkreśla talię, a ozdobne wykończenie dołu jest przysłowiową kropką nad "i" w jej wykonaniu!

Do zestawu dopasowałam czarne dodatki.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba ten look!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3















1 komentarz:

  1. Fajnie wyglądasz w tym ostrym zestawie! Czarny czerwony koronką i skóra! Ach! Nic ująć nic dodać!

    OdpowiedzUsuń