poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Stylizacje plus size z sukienką o długości MAXI


Witajcie Kochani!

Kilka dni temu napisała do mnie na facebooku jedna z pań.

Treść jej wiadomości w skrócie: "Uwielbiam Twoje sukienki. Sama niestety mam niespecjalne nogi, więc cały rok chodzę w spodniach. Myślałam już o sukienkach maxi, lecz na nie też nie mam pomysłu. Pomóż!" :)

Proszę bardzo! :)

Wybrałam łatwo dostępny model sukienki z sieciówki - niedrogą sukienkę z H&M.

Dla informacji dodam, że mam na sobie rozmiar M. L-ka spokojnie obejmie panią do 56 rozmiaru. :)

Sukienka ma gumkę w pasie i rozporki po bokach.

Stylizacje przygotowałam z myślą o grupie wiekowej powiedzmy 35+, choć szczerze nie lubię podziału względem metryki.

Sama mam 38 lat i raczej ubieram się stosownie do miejsca czy okazji, a nie względem wieku. :)

Są to trzy stylizacje - przy każdej opiszę ubiór i dodatki, oraz miejsce i czas, w którym dana stylizacja sprawdzi się rewelacyjnie!

Zapraszam! :)



1. Modern Classic

Jest to klasyczne połączenie sukienki i żakietu. Nowoczesnym elementem jest to, że jest to żakiet z eko skóry.

Do zestawu dopasowałam dodatki nude oraz kolię z kolorowymi kamieniami.

Stylizacja:  sukienka H&M, żakiet XL-ka, kolia Quiosque, szpilki F&F, torebka Monnari.

Gdzie się w tym wybiorę?   - na bankiet, na imieniny, do restauracji



2. Fresh & Floral

Jest to stylizacja wygodna, najbardziej na luzie. :)

Sukienkę maxi połączyłam z jeansową kurteczką, kwiecistym szalem i czerwonymi dodatkami.

Stylizacja: sukienka H&M, kurteczka Ulla Popken, szal H&M, torba Mohito, buty CCC.

Gdzie się w tym wybiorę? - na spacer, na zakupy, na kawę z koleżanką



3. Neo Metalic

W tej stylizacji postawiłam na nowoczesną formę wdzianka i metaliczne dodatki.

Jest to zestaw niebanalny, z nutką nonszalancji.

Stylizacja: sukienka H&M, wdzianko Blue Shadow, korale Quiosque, buty Deichmann, torebka Mohito, bransoletka By Dziubeka 

Gdzie się w tym wybiorę? - do teatru, na wernisaż,  na pokaz mody :)



Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje propozycje.

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz