wtorek, 31 maja 2016

Przyłapana w biegu... czyli mój w czorajszy outfit of the day!


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację w codziennym, wygodnym, casualowym stylu.

Pokażę Wam na kilku zdjęciach mój wczorajszy strój dnia.

Byłam wczoraj na herbatce w elbląskim biurze Avon, a że poruszałam się po mieście pieszo, postawiłam na luźny, bawełniany zestaw oraz trampki.

Moją koszulkę z napisem "Shopping is my cardio" znacie już z wcześniejszego wpisu. Kupiłam ją w Tchibo. :)

Wygodne, dzianinowe spodnie "piżamki" marki Zizzi kupiłam w elbląskim sklepie "Dziewczyny Rubensa".

Moje cekinowe trampeczki mają już rok i pochodzą z kolekcji Bonprix.

Koszyk z cekinami i kokardą z kryształkiem to mój zakupowy hit! :)

Kupiłam go w Tk maxxie, a cały zestaw pokażę Wam również w prezentacji video (poniżej!).

Mam nadzieję, że ten look przypadnie Wam do gustu...

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Daga :)  Dzięki!!!








1 komentarz:

  1. Polecam się - jesteś super modelką, a ja niezłym fotografem :):)

    OdpowiedzUsuń