piątek, 6 maja 2016

Zakochana w wiośnie...


Witajcie Kochani!

Ostatnio było klasycznie i dostojnie... więc dziś będzie casualowo i wygodnie!

Znacie mnie doskonale i wiecie, że nie jestem wierna tylko jednemu stylowi w modzie.

Lubię eksperymentować i zmieniać się, w zależności od miejsca i okazji. :)

Dziś pokażę Wam moją błękitno-różową stylizację w nowoczesnym stylu.

Mam na sobie tunikę z nadrukiem LOVE oraz spodnie z dzianiny w kolorze jeansu  marki Konkret Fashion.

Tunika uszyta jest z chłodnej dzianiny, ma wygodny fason z kapturem i kieszeniami.

Spodnie mają gumkę w pasie i dwie kieszenie, przez które różnią się od legginsów. :)

Do zestawu dopasowałam różowe szpilki Bonpix oraz pikowaną torebkę Bershka.

Mam nadzieję, że spodobam się Wam w takiej odsłonie!

Buziaki!

Wasza Aga.

Fot. Grześ <3







1 komentarz:

  1. Lovka is the best! Spodnie też niczego sobie. Pogoda piękna, więc spacer pewnie przez Ciebie zaliczony ;)

    OdpowiedzUsuń