czwartek, 30 czerwca 2016

Metaliczne beże na co dzień...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kilka zdjęć mojej codziennej, casualowej stylizacji.

Jestem sroczką, przyznaję się "bez bicia".

Uwielbiam gdy coś połyskuje, mieni się i błyszczy. :)

Nie mam problemu z założeniem ubrań z metaliczną nitką na co dzień.

W mojej stylizacji wykorzystałam piękną bluzeczkę marki Monnari, uszytą z lejącej, chłodnej dzianiny.

Zachwyciła mnie aplikacja z dżetów oraz jej oversizowy, swobodny fason.

Połączyłam ją ze skórkową spódnicą w zbliżonym kolorze.

Fantastycznym uzupełnieniem stylizacji jest metaliczna torba Monnari.

Postawiłam też na beżowe buty na wygodnym koturnie.

Mam nadzieję, że cały look przypadnie Wam do gustu.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

A wy, czy jesteście sroczkami?

Lubicie metaliczne, połyskujące stroje?

Dajcie znać w komentarzu!







1 komentarz:

  1. :) Piękna! Widziałam też srebrną bluzkę z tej serii. Obie wyjątkowo twarzowe.

    OdpowiedzUsuń