blog

piątek, 10 czerwca 2016

Szmaragdowa moda...


Witajcie Kochani!

Dziś na kilku zdjęciach pokażę Wam mój wczorajszy, szmaragdowo-biały strój dnia.

Jak widzicie po minkach na zdjęciach - znów wiało... ha ha, lecz zdołałam wybrać kilka ujęć.

Trzeba utrwalać chwilę! Czekając na idealną pogodę do zdjęć, wiele fajnych rzeczy może nam umknąć. :)

Miałam wczoraj na sobie tunikę marki Ulla Popken i pasującą do niej narzutkę tej samej marki.

Górę zestawiłam z białymi spodniami marki Bonprix, o długości 3/4.

Moją szmaragdową torebkę kupiłam już jakiś czas temu w Monnari. ( Posty z najnowszymi kolekcjami marki Monnari możecie zobaczyć tu: Klik! oraz tu: Klik!. )

To mój codzienny, wygodny look, więc zrezygnowałam ze szpilek na rzecz balerinek z delikatnym czubkiem marki Reserved.

W makijażu postawiłam na kreskę na powiece i czerwone, matowe usta.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba ten strój.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Daga i Grześ <3








1 komentarz: