niedziela, 26 czerwca 2016

Yellow mood...


Witajcie Kochani!

Ostatnie upały nie sprzyjały zdjęciom w plenerze...

Więc postanowiłam pokazać Wam stylizację, którą sfotografowaliśmy już ponad tydzień temu.

Z racji wietrzej pogody, sesję wstępnie spisałam na straty, ze względu na włosy, które na większości zdjęć wiatr rozwiewał we wszystkich kierunkach.

Mimo tego uważam, że warto pokazać tę stylizację ze względu na układ radosnych barw!

Wybrałam więc kilka "możliwych" ujęć. :)

Mam tu na sobie kwiecistą, sprężystą sukienkę marki Maxim. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka - róż, fiolet, limonka i pomarańcz.

Sukienkę uzupełniłam żółtym sweterkiem Mohito. Sweterek ma otwarty, swobodny krój.

Zestaw uzupełniłam dodatkami w intensywnych kolorach!

Moje żółte szpilki i amarantowa torebeczka również są z Mohito. :)

Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3






2 komentarze: