niedziela, 24 lipca 2016

Lemonade...


Witajcie Kochani!

Dziś przywitam Was letnią, kwiecisto-cytrusową stylizacją.

Bardzo lubię motyw egzotycznych liści i kwiatów na letniej odzieży oraz dodatkach.

W moim zestawie połączyłam bluzkę z Bonprix razem z jasnymi, wzorzystymi szpileczkami z Mohito. Obie te rzeczy mają bardzo zbliżony wzór.

Dół stylizacji stanowi kremowo-biała spódnica z Monnari.

Zaszalałam nieco z biżuterią - postawiłam na cytrynowy naszyjnik z Mango.

( Wkrótce na blogu przygotuję wpis, dotyczący haulu biżuteryjnego. Pokażę Wam jakie cuda kupiłam na wyprzedażach w Mango, Orsayu i Quiosque. )

Moją koralową torebkę znacie już ze wcześniejszych wpisów. Jest z linii Catwalk - Deichmann.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look!

Ślę buziaki! 

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







1 komentarz: