sobota, 2 lipca 2016

Różana księżniczka...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację z motywem róż! :)

Spódniczkę marki Konkret Fashion znacie już z mojego wcześniejszego wpisu w stylu glamour.

Tym razem zrezygnowałam ze strojnej biżuterii.

Gdy jest tak ciepło, raczej rezygnuję z dużych, ciężkich ozdób.

Postawiłam jednak na koszulkę z efektem "blink blink" :)

Mój szary top kupiłam w Ulla Popken i bardzo go lubię, ze względu na aplikację z dżetów w kształcie korony.

Postanowiłam również zaszaleć troszkę z butami.

Uważam, że kwieciste szpilki z Reserved wyglądają świetnie w połączeniu ze spódniczką.

Strój chciałam utrzymać w stylu wyjściowym, jednak zrezygnować z ciężkości i dostojności.

Myślę, że mi się udało.

Dajcie znać, czy podoba się Wam ten look!

Ślę buziaki,

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









2 komentarze: