blog

niedziela, 31 lipca 2016

Uroki lata...


Wakacje w mieście...

Paradoksalnie - bardzo je lubię!

Nie muszę podróżować, by cieszyć się urokami lata i czuć się jak na urlopie.

Dziś byliśmy z Grzesiem na pysznym obiadku, spacerku i lodach!

Czego chcieć więcej od letniego popołudnia! :)

W moim stroju dnia postawiłam na wygodę.

Luźną bluzeczkę z nadrukiem, z kolekcji Marzeny Efir, połączyłam z czerwoną spódniczką z eko skórki.

Moją biżuterię upolowałam w Mango. Duże dziewczynki lubią dużą biżuterię! :)

Torebka Gerry Weber doskonale komponuje się z zestawem. Tak samo jak buciki z CCC! :)

Mam nadzieję, że ta stylizacja się Wam spodoba!

Ślę buziaki :)

Fot. Grześ <3











1 komentarz:

  1. Nie trzeba długo czytać, żeby móc powiedzieć, że autor bloga ma bardzo konstruktywne myślenie - polecam!

    OdpowiedzUsuń