środa, 26 października 2016

Codzienna XL-ka w śliwkowo-limonkowej odsłonie


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was codzienną, wygodną stylizację. :)

Są takie dni, gdzie przede wszystkim stawiamy na komfort i funkcjonalność stroju.

Jeśli wygoda... to jeansy, buty na stabilnej podeszwie i praktyczne kroje!

Jesień przyniosła nam zimne dni, więc również ochrona przed chłodem jest priorytetem!

Bazą mojej stylizacji jest limonkowy sweterek Mohito oraz jeansy ze streczem (20inlove).

Moja puchowa, pikowana kurtka pochodzi z kolekcji marki Elena Miro.

Dziś prezentuję ją Wam w śliwkowej odsłonie, lecz kurtka jest dwustronna! To jej prawdziwy atut.

( Zdjęcia w kolorowej, wzorzystej odsłonie kurtki znajdziecie TUTAJ! )

W mojej stylizacji nie mogło zabraknąć też okrycia głowy, które uwielbiam.

Mój śliwkowy beret połączyłam z limonkowym szalem.

Torebkę też już znacie - jest z Mohito. Doczepiłam do niej futrzane bąbelki.

Botki z eko zamszu są z CCC.

I jak Wam się podobam w takim wydaniu?

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz