poniedziałek, 31 października 2016

Jeans, ponczo i jesienne szarości


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nową stylizację, która idealnie wpisuje się w jesienny klimat.

Uwielbiam poncza i doskonale o tym wiecie!

Dziś pokażę Wam dwustronne ponczo z Orsaya w spacerowej odsłonie.

Jak wiecie Orsay nie ma szerokiej gamy rozmiarów w swojej kolekcji , lecz oferuje fantastyczne dodatki, po które wracam systematycznie.

Bazą mojej stylizacji jest jeansowa kurtka ( C&A ) w połączeniu ze spodniami ( Bonprix ).

Najpierw pokażę Wam na zdjęciach ceglasto-różową stronę ponczo, a następnie odwrócę je na szarą stronę.

Moje okrycie wierzchnie uzupełniłam etolą ze sztucznego futerka oraz czapką z połyskującą kokardą ( Monnari ).

Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na torbę  typu shopper z Mango oraz botki z Deichmanna.

Mam nadzieję, że udało mi się stworzyć harmonijną całość! :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Tutaj pokażę Wam szarą stronę ponczo! :)




Ps. Jeśli chcecie śledzić moje stylizacje zanim pojawią się na blogu, obserwujcie mój profil na instagramie!

Wystarczy wpisać: agnieszka_kownacka_plussize

Zapraszam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz