czwartek, 24 listopada 2016

Beż, szarość i czerń - kolejny jesienny look z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kolejny look w ubraniach marki Monnari.

Stworzyłam jesienną, codzienną stylizację w stonowanej palecie barw.

Mój szaro-beżowy płaszcz uszyty jest z tkaniny boucle.

Jest zapinany na suwak, ma kieszenie i ładny kołnierzyk.

Bazą stylizacji są czarne, klasyczne spodnie oraz efektowna bluzka z nadrukiem z przodu.

Również w tym przypadku, nie mogło zabraknąć ciekawych dodatków!

Postawiłam na beżową czapkę z mieniącymi dżetami, oraz małą torebkę z tworzywa, imitującego skórę węża.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Jako ciekawostkę dodam, że obecnie w sklepie online jak i w sklepach stacjonarnych Monnari obowiązują rabaty od 40 do 50%! :)

Moje ubrania kupiłam w salonie Monnari w CH Ogrody, w Elblągu. :)

Dajcie znać, jeśli upolujecie coś ciekawego dla siebie!

Ja wkrótce pochwalę się moimi najnowszymi zdobyczami!

Stay tuned!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
zdjęcia produktowe: Copyright Monnari
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz