sobota, 5 listopada 2016

Czerń, szarość oraz srebro - nowa, jesienna stylizacja z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was jesienną stylizację w stonowanych kolorach - czerni, szarości z dodatkiem odrobiny srebra.

To, że tym razem zrezygnowałam z intensywnych i żywych kolorów nie oznacza, że mój zestaw będzie nudny! :)

W mojej stylizacji wykorzystałam ubrania marki Monnari, z ich najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji Plus Size.

Bazą tego zestawu są klasyczne, czarne spodnie oraz czarno-biała bluzka z metalicznym nadrukiem.

Srebrna nitka w dodatkach ( w czapce i kominie ), stanowi doskonałą analogię do połyskującego printu na bluzce.

Moja czarna kurtka jest wykonana z wełny typu boucle, z charakterystycznym dla niej "barankiem".

Powiem Wam, ze jest bardzo ciepła i niewiarygodnie lekka! To jej niewątpliwy atut.

Torebka jest szara, pojemna i... również delikatnie połyskuje. :)

Tak, tak... jestem sroczką! :)

Mam nadzieję, że ten jesienny look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia produktów: Copyright Monnari

















1 komentarz:

  1. Wygląda Pani cudownie! Wszystko się dobrze komponuje, a to, że kolory są raczej stonowane, zupełnie nie przeszkadza Pani błyszczeć! <3

    OdpowiedzUsuń