wtorek, 29 listopada 2016

Fale Loki Koki - Dzień dobrych włosów w Elblągu


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was post inny niż zawsze!

W piątek - 25/11/16 - odwiedziłam sklep marki Fale Loki Koki w Elblągu, żeby wziąć udział w wydarzeniu o nazwie "Dzień dobrych włosów".

Z racji tego, że Elbląg jest raczej "sennym" miastem, nie spodziewałam się tłumów w tym miejscu. :)

A jednak! Ku mojemu miłemu zaskoczeniu, wiele osób chciało zbadać sobie włosy za pomocą mikrokamery i posłuchać porad ekspertów!

Ja również zbadałam swoje włosy i obejrzałam skórę głowy w dużym powiększeniu... wrażenie niesamowite.

Miła pani, która wykonywała badanie, pomogła mi dobrać kosmetyki pielęgnacyjne do moich potrzeb.

Mam włosy z tendencją do przetłuszczania oraz do łupieżu, który powraca do mnie falami.

Od teraz do codziennej pielęgnacji włosów włączę nowy produkt - peeling do skóry głowy!

Miło było dowiedzieć się czegoś więcej i odkryć kosmetyk, o którego istnieniu nie miałam pojęcia.

Każdy z badanych dostał do przetestowania próbki i miniatury produktów.

Zainteresowane osoby mogły kupić kosmetyki w promocyjnych cenach.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Na końcu zobaczycie produkty, które ja kupiłam.

Buziaki!

Wasza Aga :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz