poniedziałek, 19 grudnia 2016

10 pomysłów na stylowe prezenty "last minute" dla niej!


Witajcie Kochani!

Dziś sporządziłam dla Was listę prezentów "last minute", które chętnie znajdą pod choinką wszystkie zadbane kobietki, niekoniecznie plus size.

Być może szukacie jeszcze prezentu dla swoich sióstr, mam, babć, córek, żon.

Skupiłam się tu na sklepach, które są  praktycznie w każdym większym centrum handlowym.

Skoro prezenty są "last minute", rezygnujemy z ofert wysyłkowych, a skupiamy się na sklepach stacjonarnych!

Ja odwiedziłam moje ulubione, w poszukiwaniu inspiracji!

Oto co znalazłam! 

:)

1. Biżuteria!

Stylowy wisior ucieszy każdą z pań. Nie ma tu mowy o pomyłce w rozmiarze. O ile pierścionek, bransoletka czy nawet  kolczyki bywają kłopotliwe, naszyjnik jest raczej uniwersalny. :)

Wybierz model z najnowszej kolekcji. Właśnie takich po cichu pragniemy!

Jeśli chcesz obdarować panią w większym rozmiarze, wybieraj te na długim łańcuszku.

Wisiory ze zdjęcia kupisz w salonach Bialcon.


2. Perfumy!

Kobiety kochają perfumy! Lubimy je dostawać!

Jeśli kupno zapachu z górnej półki to dla Ciebie zbyt duży wydatek, wybierz coś pośredniego.

Niektóre popularne sklepy odzieżowe mają własne kolekcje zapachów w cenach 60-80 zł.

Orsay ma w kolekcji aż pięć stylowych zapachów w pięknych flakonach.


3. Szale i apaszki!

Kochają je kobietki w każdym wieku!

Te piękne, jedwabne zadowolą najbardziej wybredne gusta!

Szali ze zdjęcia szukajcie w salonach Bialcon. :)


4. Torebka!

Podpowiedź ode mnie! Lakierowany model nigdy nie wychodzi z mody!

Jeśli nie lubisz futrzastych pomponów ( choć nie bardzo w to wierzę! :) ), zawsze można  przepiąć go i zrobić efektowny brelok do kluczy.

Te piękne torebki Catwalk znajdziecie w salonach Deichmann.


5. Portfel!

Lubimy je wymieniać przynajmniej raz w roku. To przecież przedmiot codziennego użytku!

Kup go w kolorze, który lubi droga Ci osoba.

Te piękne, skórzane portfele kupisz w salonach  Monnari.


6. Kosmetyczka!

Bez względu na wielkość Twojego budżetu, piękna kosmetyczka ucieszy każdą kobietę.

Rozpiętość cen jest bardzo duża!

Te eleganckie kosmetyczki znajdziesz w sklepach Rossmann.


7. Kuferek na biżuterię!

Która dama nie marzy o takim magicznym pudełeczku?!

Ja tak! :)

Te małe cuda znajdziesz w salonach Monnari.


8. Ciepły szal, ponczo, pled!

Są idealne na zimowe dni! Przydadzą się w domu i w pracy.

Ciepłe szale o różnym formacie znajdziecie w Monnari.


9. Komplet z dzianiny!

Czapka i szal również mogą być uroczym prezentem!

To świetny pomysł na prezent dla siostry czy przyjaciółki.

Piękne czapki i szale kupicie w salonach Orsay.


10. Karta podarunkowa!

To bardzo praktyczny prezent!

Wiele marek wprowadza takie w okresie świąt, lub ma je w stałej ofercie.

np. Karta podarunkowa Orsay  ma wiele nominałów - jest na każdą kieszeń!


Mam nadzieję, że moje pomysły na prezenty "last minute" się Wam spodobają!

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

3 komentarze:

  1. Świetnie napisane i świetne pomysły. A co byś kupiła w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podpowiedzi :) Biżuteria, portfel, torebka to zawsze doskonały pomysł na podarunek, który ucieszy każdą kobietę :) Tą listę można jeszcze uzupełnić o jakiś praktyczny gadżet elektroniczny jak pendrive lub słuchawki, albo stylowe pióro lub cały zestaw piśmienniczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń