środa, 21 grudnia 2016

Błękitny płaszcz i futerkowe dodatki


Cześć Kochani!

Czy poznajecie fason niebieskiego płaszcza? :)

Tak! To bliźniaczy model do tego w kolorze piwonii.

Zawsze wychodzę z założenia, że jeśli jakiś model odzieży wyjątkowo się sprawdza, a przy tym jest niedrogi - warto zakupić go w dodatkowym kolorze.

Mój niebieski, pikowany płaszcz kupiłam w Bonprix.

Płaszcz ma szalowy kołnierz, więc postanowiłam ozdobić go jeszcze futerkowymi dodatkami.

Myślę, że ten odcień błękitu wygląda idealnie z szarością, a ozdoby z eko futra biją teraz rekordy popularności. :)

Puszysty kołnierz mam od lat. Czapkę z pomponem kupiłam niedawno w Orsayu.

Zwróćcie uwagę na to, że ozdobiłam pomponami również moją torebkę z Mohito.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Zdjęcie płaszcza: Copyright Bonprix









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz