środa, 14 grudnia 2016

Pastelowy róż i srebro - nowa stylizacja plus size z marką Monnari!


Witajcie Kochani! :)

Dziś zaproszę Was na kolejną, jesienno-zimową stylizację z marką Monnari!

Po sporej dawce czerwieni w mojej poprzedniej stylizacji, przyszła pora na stonowane, pastelowe róże oraz chłodne srebro.

Bazą mojej stylizacji jest piękny sweterek z naszyjnikiem ( XXL) oraz spódnica w kwiaty (rozmiar 48), uszyta ze sztucznego zamszu.

Sweterek w zależności od rozmiaru, prezentuje się jako mniej lub bardziej dopasowany do sylwetki. Tym razem zależało mi na długości do spódnicy, więc sięgnęłam po standardową rozmiarówkę. Jeśli chcecie uzyskać luźny efekt oversize, proponuję wybrać sweterek z rozmiarówki plus size. Będzie dłuższy i obszerniejszy!  :)

Moja czarna kurtka z haftem to bliźniaczy model do czerwonej, którą prezentowałam w poprzedniej stylizacji z marką Monnari.

Kurtka jest wygodna, lekka i bardzo ciepła. Świetnie prezentuje się na pełnej sylwetce. Mam na sobie rozmiar 52.

Do zestawu dopasowałam też stylowe dodatki - czapkę z pomponem oraz pastelową, różową torebkę.

Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













1 komentarz: