poniedziałek, 5 grudnia 2016

Stylizacja w kratkę...


Witajcie Kochani!

Czerń w połączeniu z czerwienią to ponadczasowa, efektowna kombinacja.

Dziś pokażę Wam stylizację, w której motywem przewodnim będzie duża krata.

Bazą mojej stylizacji jest jesienna sukienka marki MWDuet.

Sukienka ma prosty fason, rękawy 3/4 i moją ulubioną długość - za kolanko.

Łączy w sobie dwie faktury dzianin, jednolitą i kraciastą.

Jednolite wstawki po bokach wyszczuplają optycznie sylwetkę, a kontrastujący pasek w talii - zaznacza ją.

Do sukienki dopasowałam czarny płaszcz z wełny gotowanej, tej samej marki.

Płaszcz ma swobodny fason, kaptur i jest zapinany na duże guziki.

Zestaw uzupełniłam o stylowe dodatki.

Czapka i szalik są z Monnari, a torebka z puszkiem jest z Deichmanna. :)

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz