sobota, 21 stycznia 2017

Gorzka czekolada oraz beż


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na post w kolorze gorzkiej czekolady oraz beżu... a wszystko to w zimowej scenerii!

Sztuczne skóry, w tym eko zamsz, w dalszym ciągu święcą triumfy w modzie jesienno-zimowej.

Moja dzisiejsza sukienka nazywa się Zarina i pochodzi z kolekcji marki Scarlett.

Ma kolor gorzkiej czekolady, jest jakby czarno-brązowa i została uszyta ze sprężystej tkaniny, która przypomina zamsz.

Jej atutem są efektowne sznurowania - na ramieniu oraz po boku, bliżej dołu.

( Na załączonym filmiku zobaczycie detale z bliska! :) )



Połączyłam ją  z pikowanym, beżowym płaszczykiem, który kupiłam w Bonprix.

Moja torebka jest z Gerry Webber, a ażurowy beret z H&M.

Mam nadzieję, że sukienka, jak i cały look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz