sobota, 14 stycznia 2017

Chabrowo-złoty, wizytowy look z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś  w mojej wizytowej stylizacji postawiłam na połączenie dwóch pięknych kolorów - chabrowego odcienia błękitu oraz szlachetnego złota.

Moją sukienkę kupiłam w salonie Monnari w CH Ogrody w Elblągu. We wszystkich salonach marki oraz w sklepie internetowym obowiązują teraz promocje do -70%, więc jest okazja na wyjątkowo szałowe zakupy!

Bardzo lubię się w takim odcieniu niebieskiego, dlatego bez wahania sięgnęłam po tę sukienkę.

Zwróćcie uwagę na biżuteryjny detal przy dekolcie! Z taką kreacją nie musicie już zakładać żadnej biżuterii. :)

Złota kopertówka stanowi świetne nawiązanie do ozdoby przy szyi.

Mój beżowo-złoty, żakardowy sweterek okrywa ramiona w chłodny dzień, sprawiając przy tym, że stylizacja nie ma zbyt oficjalnego charakteru.

W takim stroju mogę iść na imieniny, w odwiedziny czy na  kawę z koleżanką.

Mam nadzieję, że moja chabrowo-złota propozycja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz