sobota, 25 lutego 2017

To będzie modna wiosna z Monnari!


Witajcie Kochani!

Już jest! Nowa, fantastyczna wiosenna kolekcja marki Monnari!

Stopniowo, w miarę możliwości będę przedstawiać Wam na blogu coraz więcej wiosennych fasonów z linii Plus Size tej marki.

Dziś pięknie świeciło słońce, jednak chłód był jeszcze mocno odczuwalny... wiatr wiał niemiłosiernie!

Mam nadzieję, że mimo przeciwności, mój pomysł na elegancką, wizytową stylizację przypadnie Wam do gustu.

Bazą mojego zestawu jest sukienka z graficznym nadrukiem.

Uważam, że fenomenalnie komponuje się z pastelowym, różowym płaszczem.

Zwróćcie uwagę na dodatki! Postawiłam na efektowną biżuterię, która łączy w sobie trzy kolory złota - białe, żółte i różowe.

Moja torebka ładnie łączy się z całością. Jest biało-czarna, tak jak sukienka.

Jak się Wam podoba całość? :)

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga

Fot. Grześ <3

Ps. O moje włosy oraz fryzurę w ten słoneczny, lecz wietrzny dzień zadbał  Salon Fryzur Stylista  w Elblągu.















3 komentarze:

  1. Bardzo piekna,elegancka stylizacja.Płaszczyk uroczy ,sukienka bardzo piekna prosty fajny krój.Fryzura super ,całosc rewelacja.I bez Ciebie pewnie by tak nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja,fryzura idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Rewelacyjnie Pani wygląda!

    OdpowiedzUsuń