poniedziałek, 13 lutego 2017

Zaczynamy przygotowania do wiosny - nowe kurtki i płaszcze plus size w kolekcji marki Monnari


Witajcie Kochani!

Aura ciągle jeszcze zimowa, ale nam tak bardzo chce się wiosny!

Do sklepów powoli wprowadzane są już kolekcje wiosenne, co pozwala nam marzyć o przyjemnym ciepełku, zieleni... no i zrzuceniu tych wszystkich grubych ubrań.

Od czego zaczynacie, gdy chcecie przygotować Waszą garderobę na wiosnę?

Ja zawsze wybieram nową wiosenną kurtkę, piękny szal i  torebkę, ponieważ to właśnie je widać od razu, na pierwszy rzut oka.

Dziś zrobiłam dla Was przegląd NOWOŚCI w kolekcji Plus Size marki Monnari.

Zaprezentuję pięć wiosennych płaszczy oraz kurtek, w towarzystwie pięknych szali  oraz stylowych torebek.

Marka Monnari to nie tylko eleganckie ubrania, lecz również wysmakowane dodatki!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Pozwól się zainspirować... WIOSENNIE!

Buziaki!

Wasza Aga :)






Radosna informacja! :)

Od teraz będzie Wam jeszcze łatwiej znaleźć w sklepach stacjonarnych Monnari polecane przeze mnie modele. Będą one oznaczane takimi imiennymi metkami. :)


1 komentarz:

  1. Świetne te propozycje. Ja też już się szykuję do wiosny. Z garderobą chwilę jeszcze poczekam, ale wiosenne porządki w kosmetykach już zaczęłam. Kupiłam np nową piankę do oczyszczania twarzy a do tego krem Snail Bee z Bentona. Wszystko w douglasie udalo mi się upolować w dodatku na promocji :)

    OdpowiedzUsuń