poniedziałek, 27 marca 2017

Beż, czerń oraz cętki - casualowa wygoda plus size z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś w mojej stylizacji z marką Monnari postawiłam na miejski luz z nutką nonszalancji.

W tym wypadku stonowane kolory - beż oraz czerń, wcale nie zwiastują nudy!

Modne cętki dodadzą stylizacji małego pazura. 

Będzie też odrobina połysku w formie delikatnej aplikacji z cekinów oraz metalicznych wykończeń i dodatków. :)

Zatem... przechodzę do szczegółów!

Moja beżowa, wiosenna kurteczka ma bardzo ciekawy fason z marszczeniem w talii oraz przy dolnej krawędzi.

Uwagę przykuwają wstawki z wzorem sierści lamparta  i niestandardowa długość rękawów.

Bazą mojego zestawu jest bluzka z cekinowym zdobieniem oraz sprężyste, czarne spodnie z dżetami przy kieszeniach.

Stylizację uzupełniłam delikatnym szalem oraz torebką-workiem w minimalistycznym fasonie z długim, szerokim paskiem.

Postawiłam też na wygodne, płaskie obuwie z kolekcji Monnari.

Mam nadzieję, że ten look również przypadnie Wam go gustu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia ubrań i torebki: Copyright Monnari














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz