wtorek, 14 marca 2017

Casualowa wygoda


Witajcie Kochani!

Codzienna moda to nie tylko sukienki.

To również, a może przede wszystkim - wygodne, funkcjonalne zestawy, w których możemy wsiąść do samochodu, iść do pracy, usiąść na ławce w parku czy podbiec do autobusu.

W realnym życiu nie spotykamy Carrie Bradshaw, biegnącej przez miasto w szpilkach od Manolo Blahnika, w sukience z falbanami i mikroskopijną torebką.

Na co dzień stawiamy na wygodę!

Mój dzisiejszy, wygodny zestaw skompletowałam w sklepie Karko.pl.

Bazą tej stylizacji są przetarte jeansy rurki oraz delikatna i przewiewna bluzka w kolorowe ptaszki.

Zobaczcie jak nieco figlarny, młodzieńczy nadruk fantastycznie zmienia prostą bluzkę!

Moją wygodną bazę uzupełniłam równie komfortową narzutką w kolorze granatowym.

Założyłam też długi wisior (Mango), który dostałam od Grzesia razem z kolczykami.

Do tego zestawu pasuje praktycznie każda torebka.

Mogłam postawić na kontrast - wybrać czerwień, róż czy żółty.

Zdecydowałam się jednak na granatowo-białą torebkę z efektem ombre, z Monnari.

Myślę, że wygląda super! :)

Dajcie znać, czy zestaw się Wam podoba!

Będzie mi miło, jeśli zostawicie komentarz.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










2 komentarze:

  1. Piękna stylizacja do twarzy Pani w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, moda to nie tylko sukienki, ale przyznam szczerze, że to w nich kobieta jest najpiękniejsza. :) Dla mnie sukienka bądź spódnica to must have codziennej stylizacji! :) A jeżeli chodzi o wdzianko to wygląda w nim Pani przepięknie, chociaż torba osobiście mi się nie podoba to i tak cała reszta wygląda świetnie. :)

    Pozdrawiam,
    Patrycja z ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń