niedziela, 26 marca 2017

Różowy cukierek do niedzielnej, popołudniowej kawy...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was porcję "słodkości"! Przecież to idealna pora na niedzielną, popołudniową kawę! :)

A więc zaczynamy! :)

Prezentacja tej sukienki na moim profilu facebook wzbudziła wiele Waszych pozytywnych emocji i reakcji.

Bardzo mnie to cieszy i potwierdza fakt, że kobiety plus size kochają kolory!

Moja różowa, asymetryczna sukienka pochodzi ze sklepu Karko.pl.

Uszyta jest z milutkiej, dość cienkiej, lecz nieprześwitującej dzianiny.

Zachwyciła mnie asymetryczną formą oraz intensywną barwą.

Na marginesie dodam, że w sklepie Karko.pl znajdziecie aż 11 kolorów tej kreacji!

Nie musicie decydować się na jaskrawe odcienie, możecie wybrać bardziej stonowany kolor.

Sukienka z mojej prezentacji to "sukienka do zadań specjalnych" - pięknie tuszuje krągłości w rejonie brzucha i bioder.

Asymetryczna narzutka pracuje w ruchu i faluje, nadając lekkości całej sylwetce.

Jest przede wszystkim bardzo wygodna!

:)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








2 komentarze:

  1. Witam. Mam pytanie odnośnie Pani wzrostu. Myślę o kupnie takiej sukienki i zastanawiam się czy nie będzie za krótka. Mam 165cm. Ślicznie Pani we wszystkich stylizacjach;)

    OdpowiedzUsuń