wtorek, 7 marca 2017

Wiosenne dodatki Orsay


Witajcie Kochani!

Dziś postanowiłam zaprezentować Wam dodatki ORSAY, które pokazałam Wam we wczorajszym poście. :)

Bazą mojej stylizacji jest różowa bluzka Bonprix, którą zestawiłam z czarnymi jeansami ze sklepu Karko.pl.

Jeansy mają gumkę w pasie, modne przetarcia oraz dużo streczu, który pomieści naprawdę spore krągłości.

Moją białą kurteczkę (Bonprix) pokazywałam Wam jakiś czas temu na moim profilu Facebook.

Zestaw uzupełniłam wiosennymi, kwiecistymi nowościami z Orsay - szalem i torebką.

Czyż nie są urocze? :)

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









1 komentarz:

  1. Nareszcie czuć pierwsze oznaki wiosny! <3 Przyjemna stylizacja! Bardzo fajna kurtka na cieplejsze dni. :)

    OdpowiedzUsuń