poniedziałek, 6 marca 2017

Wiosenne zakupy w Orsay - 04/03/2017


Witajcie Kochani!

W sobotę, 4 marca odwiedziłam mój lokalny sklep Orsay w CH Ogrody, w Elblągu.

Było to małe święto tej marki, a mianowicie - wprowadzenie nowego zapachu o nazwie  L'or de Say Inspiration - Special Edition.

Wiązały się też z tym cenowe obniżki - 20 % na całe zakupy z nowej kolekcji.

Pokażę Wam dziś kilka zdjęć z tego dnia oraz to, co kupiłam! :)









Tym razem nie kupiłam zapachu, ale wrócę po niego na 100 %.

Na stronie www upatrzyłam sobie wcześniej dwie rzeczy.

Z tą myślą szłam do sklepu - kupuję torebkę i szal.

Jednak traf chciał, że za punkty uzbierał mi się kupon na kwotę 32 zł, więc kupiłam jeszcze bluzeczkę.

Bluzka w rozmiarze XL ma dużo streczu i odpowiednią długość! Yes! 

Dajcie znać czy się Wam podobają moje zakupy.

Jutro pokażę Wam stylizację z torbą i szalem!

Stay tuned!

Wasza Aga :)

Buziaki!




2 komentarze:

  1. podoba mi sie torba i apaszka... a bluzeczka miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce torebkę!
    Chcę torebkę!
    No dobra i szal też ������

    OdpowiedzUsuń