środa, 19 kwietnia 2017

Akwarelowe kwiaty i pastele


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację, w której główną rolę odgrywają wiosenne pastele.

Bazą mojego zestawu  jest sukienka z dzianiny, z nadrukiem pięknych, akwarelowych kwiatów.

Kupiłam ją kilka tygodni temu w salonie Bialcon, w moim rodzinnym mieście - Elblągu.

Urzekł mnie jej prosty fason i bajeczny układ kolorów.

Połączyłam ją z lekkim sweterkiem o kroju oversize ( Mohito ) oraz długim wisiorem ( Monnari ).

Buty też mam pastelowe! To mój ulubiony fason szpilek ze szpiczastym noskiem. ( Mohito )

Biała torebka ( Orsay ) troszkę przełamuje całość, choć w dalszym ciągu nawiązuje kolorystycznie do kwiatów na sukience.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz