poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Batik i eko skóra - mój nowy zestaw ze sklepu Karko.pl


Witajcie Kochani!

Dziś w stylizacji pokażę Wam mój nowy zestaw ze sklepu Karko.pl.

Myślę, że jest to nowoczesny look, oparty na obecnych trendach.

Moja bluzka uszyta jest z dzianiny z batikowym nadrukiem. Ten specyficzny wzór sprawia, że moja bluzka jest niepowtarzalna! Nie ma dwóch identycznych! :)

Spódnica ma ołówkowy fason i uszyta jest ze sprężystej eko skóry. Ma komfortową długość i szerszy pas na wysokości brzuszka, który trzyma krągłości w ryzach.

Do zestawu dopasowałam wisior w kształcie serca (Quiosque), torebkę z chwostami (Mango) i czarne szpilki ( 5th Avenue, Deichmann).

Myślę, że ten look tworzy harmonijną całość.

Wierzę, że również Wam się spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










2 komentarze: