czwartek, 6 kwietnia 2017

Bonprix - przegląd najpiękniejszych sukienek plus size w kwiaty oraz wspaniała akcja rabatowa!


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was przegląd najpiękniejszych sukienek plus size w kwiaty marki BONPRIX . :)

Przyznajcie, że większość z nas uwielbia ten deseń, szczególnie wiosną i latem.

Przejrzałam dokładnie ofertę marki i wybrałam zróżnicowane modele, które dostępne są w szerszej rozmiarówce.

Są tu kolory pastelowe, akwarelowe, rozmyte i nasycone, wyraźnie kontrastujące.

Znalazłam kwiaty o różnych wielkościach,  te polne i te egzotyczne.

To samo, jeśli chodzi o fasony - zróżnicowanie jest ogromne!

Znajdziecie tu długości mini, midi, maxi i różne wykończenia dekoltów oraz rękawów.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Pozwólcie się zainspirować kwiecistą modą w dużym rozmiarze!

Buziaki!

Wasza Aga!


Ps. Marka Bonprix przygotowała też akcję rabatową dla wszystkich miłośniczek sukienek!
Już teraz ( aż do 12 kwietnia ) możecie kupić wiele modeli sukienek w cenach obniżonych o 20% i więcej!

Wystarczy, że klikniecie TUTAJ!. <3


























1 komentarz:

  1. Ha! Właśnie zamówiłam 3 sukienki - może nie te w kwiaty, ale gładkie, letnie, dostosowane do moich potrzeb. Lubię Bonprix! :)

    OdpowiedzUsuń