niedziela, 9 kwietnia 2017

Denim w roli głównej! Moja stylizacja z marką Cellbes!


Witajcie!

Która z Was kocha się tej wiosny w błękicie? :)

Przyznam się Wam, że ostatnio jakoś podświadomie sięgam po wszelkie odcienie niebieskiego.

Zawsze lubiłam niebieski jeans... a kiedyś miałam nawet kobaltowe paznokcie.

Jednak obecnie moja miłość do tego koloru sięga zenitu!

Dziś pokażę Wam stylizację w ubraniach marki Cellbes.

Jak się można domyślić po wstępie, będzie bardzo niebiesko!

Bazą mojej stylizacji jest delikatna, zwiewna tunika z fantazyjnym nadrukiem.

Ma swobodny, koszulowy fason, który sprzyja sylwetkom plus size.

Połączyłam ją z bardzo wygodnymi jeansowymi rybaczkami.

Świetnie dopasowują się do sylwetki, mają wysoki stan i dużo streczu.

Na szczególną uwagę zasługuje jednak moja nowa kurtka-parka.

Ma kaptur, troczki w pasie, kieszenie i jest zapinana na suwak oraz zatrzaski.

Całość uzupełniłam jeszcze delikatną, wzorzystą apaszką.

Ciekawa jestem, czy moja wizja błękitnej, wiosennej stylizacji przypadnie Wam do gustu!

Zapraszam do komentowania!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Zdjęcia produktowe: copyright Cellbes.pl











1 komentarz:

  1. SUPER! Zwłaszcza kurtka mi się podoba, jest dobra na przejściowy okres. Denim my love <3

    OdpowiedzUsuń