środa, 12 kwietnia 2017

Kombinezon plus size z wiosennej kolekcji marki Vittoria Giovani


Witajcie Kochani!

Dziś w mojej stylizacji postawiłam na kombinezon marki Vittoria Giovani.

Wiem, że wiele dziewczyn wprost przepada za modelami typu spodnium!

Postanowiłam więc pokazać Wam go dziś na blogu, w duecie z kremowym żakietem o fasonie ramoneski.

Kombinezon SUIT to połączenie elegancji i wygody.

Uszyty jest ze sprężystej, chłodnej dzianiny. Ma krótkie rękawki, kopertowy dekolt i gumkę w pasie.

Jest bardzo wygodny i zapewnia pełną swobodę ruchów.

Filmik z przymiarki spodnium możecie zobaczyć TUTAJ!

Zestaw uzupełniłam białą torbą typu shopper (Orsay), zabawnym naszyjnikiem (Quiosque) oraz szpilkami (Deichmann).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Grześ <3

Ps. Marka Vittoria Giovani przygotowała niespodziankę dla czytelniczek mojego bloga - kod rabatowy -15 % na całą kolekcję.


Kod 2976-VG09 trzeba wpisać w koszyku w polu "kod rabatowy" i zaakceptować. :)

Miłych zakupów!









2 komentarze:

  1. Piękny i bardzo na czasie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agnieszko pięknie Pani wygląda w tym kombinezonie��

    OdpowiedzUsuń