wtorek, 25 kwietnia 2017

Ponadczasowy wzór Paisley i nowoczesny kardigan - moja wiosenna stylizacja plus size z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Uwielbiam wzór Paisley, a Wy? :)

Czy wiecie, że ten mozaikowy układ pojawił się w Indiach lub Iranie prawdopodobnie na początku naszej ery?

To niesamowite, że do tej pory jest tak popularny i cieszy się ogromnym uznaniem!

Nie zdziwi Was więc to, że ta granatowo-biała tunika marki Monnari znalazła się w mojej garderobie.

Oryginalnie ma troczek w pasie, ale ja w tym zestawie, postawiłam na jej prostą, puszczoną swobodnie formę.

Moje grafitowe spodnie znacie już z poprzedniego wpisu. Są sprężyste i wygodne - idealne na spacery po mieście!

Gwiazdą tego zestawu jest również piękny ażurowy sweter z metaliczną nitką.

Jest na tyle uniwersalny, że wykorzystam go na co dzień i na wieczorne wyjście.

Postanowiłam też ożywić nieco zestaw dodatkami w kolorze pastelowego różu.

Zarówno wisior jak i torebka mają modne chwosty.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz