blog

niedziela, 21 maja 2017

Look w stylu miejskiego Safari... czyli elegancja Vittoria Giovani za niewielkie pieniądze


Witajcie Kochani!

Lubicie stroje w klimacie miejskiego Safari? Ja bardzo!

Od zawsze w mojej szafie gościły minimalistyczne ubrania w kolorze khaki, bieli oraz beżu.

Teraz sprawiłam sobie nowy zestaw!

okazyjnej cenie kupiłam żakiet Lukka oraz spódnicę Syrakuzy z kolekcji marki Vittoria Giovani.

Zarówno żakiet jak i spódnica uszyte są z wygodnej tkaniny ze streczem w kolorze oliwkowym.

Oba elementy zestawu mają prosty fason z kieszonkami i ozdobnymi guzikami.

Specyfikę zestawu przełamałam trochę bluzką w kwiaty.

Choć nie do końca wpisuje się w nurt mody Safari, doskonale komponuje się całą resztą kolorystycznie.

Moja bluzka nazywa się Nicea i uszyta jest z lekkiej tkaniny na elastycznej podszewce.

Wzór w stokrotki oraz falbana z mini żabotem sprawia, że bluzeczka wygląda delikatnie i niebanalnie, nawet na dużej sylwetce.

Do zestawu dopasowałam żółtą torebkę (Mango) i beżowe szpilki (F&F).

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz