poniedziałek, 1 maja 2017

Stylowy wieczór z marką MAUA - nadchodzące wydarzenie w Elblągu


Witajcie Kochani!

Dziś po raz kolejny goszczę na swoim blogu markę MAUA.

Maua to marka dla wymagających kobiet, które cenią wysoką jakość ubrań.

W mojej prezentacji pokażę Wam elegancki duet - żakardową sukienkę BETI oraz granatowy żakiet CHANEL.

Sukienka Beti ma fason, który idealnie współgra z moją sylwetką.

Ma półokrągły dekolt, bezpieczną długość krótkich rękawów i lekko rozkloszowany dół.

Żakiet Chanel ma prosty, minimalistyczny krój. Nie ma zapięcia.

Jego ponadczasowy, uniwersalny fason sprawia, że można założyć go do sukienki, spódnicy oraz spodni, zmieniając przy tym charakter stylizacji od wizytowej, biurowej po dzienną.

Do zestawu dobrałam długi wisior (Mango), czerwoną torebkę (Monnari) oraz granatowe szpilki (Deichmann).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)

Oprócz stylizacji, którą przygotowałam, mam również niespodziankę dla mieszkanek Elbląga i okolic.

Chcę Was serdecznie zaprosić na wydarzenie - spotkanie z marką Maua w Elblągu, 11 maja.

Wszystkie szczegóły poznacie klikając w TEN LINK.

Dodałam również sporo informacji o tym nadchodzącym evencie na końcu posta.

Zapraszam!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz