wtorek, 16 maja 2017

Vincente - casualowa sukienka, idealna na wiosenne i letnie spacery


Witajcie Kochani!

Dziś na moim blogu przyszła pora na casualową sukienkę!

Sukienkę, do której nie musisz zakładać wysokich obcasów, dobierać biżuterii czy eleganckiej torebki.

To sukienka typu "EASY" - zakładamy ją, dobieramy wiosenno-letnie sandałki, chwytamy torebkę typu shopper i rozkoszujemy się piękną pogodą i spacerem w mieście.



Sukienka VINCENTE marki Vittoria Giovani uszyta jest ze sprężystej, lejącej dzianiny.

Ma długość równą z kolankiem, kształt litery A, modne kieszonki oraz ozdobne kokardki przy dekolcie i rękawkach.

W mojej stylizacji połączyłam ją z białymi sandałkami na wygodnej, płaskiej podeszwie oraz z dużą białą torbą (Orsay).

Często prosicie mnie o stylizacje, w których możecie (lecz nie musicie) zrezygnować z butów na obcasie, więc mam nadzieję, że moja spacerowa propozycja się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Ślę słoneczne buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3



Ps. Marka Vittoria Giovani przygotowała niespodziankę dla czytelniczek mojego bloga - kod rabatowy -15 % na całą kolekcję.


Kod 2976-VG09 trzeba wpisać w koszyku w polu "kod rabatowy" i zaakceptować. :)

Miłych zakupów!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz