czwartek, 22 czerwca 2017

Bonprix - urocza sukienka w pasy i kwiaty


Witajcie Kochani!

Dziś w moim wpisie zaprezentuję Wam sukienkę z BONPRIX, którą pokazywałam już Wam wcześniej na moim profilu Facebook, robiąc video unboxing.

SUKIENKA totalnie urzekła mnie swoim kopertowym fasonem z przedłużonymi bokami.

Ciekawe jest też połączenie motywów kwiatowych z paskami.

Osobiście uważam, że to jedna z najładniejszych sukienek, które ostatnio widziałam.

W mojej stylizacji połączyłam ją z białym wdziankiem o otwartym fasonie.

Na uwagę zasługują też moje czerwone buty na wysokim obcasie, z uroczą kokardką.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć oraz zachęcam do odwiedzania sklepu internetowego BONPRIX, w poszukiwaniu modowych perełek!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz