sobota, 24 czerwca 2017

Mój look w marynistycznym stylu z marką Monnari



Witajcie Kochani!

Marynistyczny styl nigdy nie wychodzi z mody!

Wraca do nas co roku, w okresie letnim i bardzo mnie to  cieszy.

Od zawsze marynarskie pasy gościły w mojej szafie, a swoim ubiorem od lat obalam mit, że poziome pasy pogrubiają.

W moim dzisiejszym zestawie wykorzystałam ubrania z linii PLUS SIZE marki Monnari.

Bazą mojej stylizacji jest czerwona tunika z luźną, zbluzowaną górą i dopasowanym dołem.

Sweterek w pasy kupiłam już kilka miesięcy temu. Wiedziałam, że latem będzie nieodzownym elementem moich zestawów.

Zwróćcie uwagę na jego swobodny fason i duże kieszenie z kontrastującą lamówką! :)

Całość uzupełniłam granatowo-białą torebką z uroczą złotą kotwicą i łańcuszkiem.

W ofercie marki Monnari znajdziecie też piękne i wygodne obuwie letnie, które doskonale uzupełni Wasze stroje w marynarskim klimacie!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
















2 komentarze: