środa, 28 czerwca 2017

Słodkie pastele i hiszpański dekolt


Witajcie  Kochani!

Ten post ponad miesiąc czekał na swoją premierę.

Już mówię Wam dlaczego. :)

Zdjęcia powstały z myślą o wpisie na trendblogu marki Deichmann, ale zarówno buty jak i torebka wyprzedały się w szybkim tempie i post nie mógł się ukazać.

To chyba znaczy, że mam oko do fajnych dodatków! :)

Tak czy inaczej, zaprezentuję Wam całą stylizację właśnie dziś!

Mam na sobie piękną sukienkę z hiszpańskim dekoltem marki Bonprix.

Ta sukienka maxi skradła moje serce! ( I nie tylko moje - ona również sprzedała się momentalnie! )

Zestawiłam ją z jasnoróżowymi dodatkami - butami Graceland oraz ażurową torebką Catwalk (Deichmann).

Myślę, że udało mi się stworzyć jasny, letni look w hiszpańskim stylu.

Dajcie znać, czy się Wam podoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz