piątek, 30 czerwca 2017

Sukienka w egzotyczne kwiaty


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam stylizację z letnią sukienką w kwiaty.

Sukienka ma nowoczesny fason midi, z rękawami do łokcia.

Uwielbiam motyw kolorowych kwiatów na letnich ubraniach - szczególnie tych egzotycznych, .

W tej sukience ( F&F/ Tesco ) zachwycił mnie przede wszystkim układ barw - biel, fiolet, granat, błękit i limonka. To wspaniały mix!

Ta ostatnia z wymienionych barw zainspirowała mnie przy wyborze dodatków.

A wiec... postawiłam na limonkowe buty ( Reserved ) z czubem i odkrytą pięta, na wysokim i stabilnym słupku.

Do sukienki fantastycznie pasuje minimalistyczna, kremowa torebka ( Pabia / Monnari ).

Myślę, że udało mi się stworzyć efektowny i niebanalny look w trzech krokach.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz