poniedziałek, 5 czerwca 2017

Vittoria Giovani - letnie sukienki plus size w dobrej cenie!


Witajcie Kochani!

Prawda jest taka, że nie wyobrażam sobie lata bez jasnych, kolorowych, pięknych sukienek!

Uwielbiam tę porę roku właśnie za liczne modowe wariacje!

Dziś zaprezentuję Wam jedną z moich letnich sukienek, które upolowałam na PROMOCJACH w sklepie firmowym marki Vittoria Giovani.

Sukienka skusiła mnie fantastycznym fasonem i równie fantastyczną ceną!

Kreacja ma kopertowy dekolt, odcięcie w talii z ozdobnym paskiem oraz długość midi.

W tej prezentacji zestawiłam ją z białą torbą (Orsay) oraz pomarańczowymi szpilkami (CCC).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Oprócz zdjęć w plenerze przygotowałam też kilka inspiracji - zdjęcia sukienek marki Vittoria Giovani, które są jeszcze dostępne online i mają super ceny.

Śpieszcie się, bo ilość ubrań w promocji jest zawsze ograniczona! Pamiętajcie też o tym, żeby dokładnie sprawdzić swój rozmiar w tabeli!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć! :)

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













Wybrane modele sukienek marki Vittoria Giovani w rewelacyjnych cenach - klikajcie TUTAJ!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz