poniedziałek, 24 lipca 2017

Beż, frędzle i maxi


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was zestaw w stylu Boho!

Znajdziecie tu eko zamsz, frędzle, nadruk w kwiaty oraz długość maxi. :)

Moja sukienka jest z Bonprix. Uszyta została ze sprężystej dzianiny w kwiaty.

Ma marszczenia przy dekolcie, gumkę w talii i według mnie pięknie układa się na puszystej sylwetce.

Zestawiłam je z beżowym wdziankiem ( Blue Shadow ), które ozdobione jest drobnymi frędzlami.

Postawiłam też na beżowo-złote dodatki. ( Naszyjnik kupiłam w Quiosque a torebkę w Orsayu. )

Moje klapki na platformie i szerokim obcasie też już znacie. One też są z Bonprix.

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia produktów: Copyright Bonprix.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz