środa, 5 lipca 2017

Etniczny print i frędzle w stylu Boho


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam casualowy, codzienny zestaw w stylu Boho! :)

Połączyłam w nim kilka elementów, które uwielbiam!

Po pierwsze - kombinezon!

Kupiłam go jakiś czas temu w sklepie Vero Moda i jestem bardzo zadowolona z faktu, że wciąż na mnie pasuje!

Kombinezon ma etniczny print i jest uszyty z wygodnej i miękkiej dzianiny.

Po drugie -frędzle!

Ozdabiają moje bolerko z czarnej eko skóry oraz torebkę-worek ( Mango ).

Po trzecie - chwost!

Mój naszyjnik znacie już ze wcześniejszych wpisów!

Do zestawu dopasowałam również wygodne klapki ( Bonprix ).

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







1 komentarz:

  1. Pasuje Ci taki styl boho. Sama zastanawiam się nad kupnem sukienki we wzory etniczne. Myślę, że to będzie dobry wybór na urlop.

    OdpowiedzUsuń