poniedziałek, 10 lipca 2017

Zwiewny błękit - moja stylizacja z Lady'S-XXL


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was codzienną, elegancką i ponadczasową stylizację w odcieniach kremu oraz błękitu.

Moje ubrania pochodzą z outletu Lady'S-XXL, czyli miejsca, gdzie możecie kupić zagraniczną, markową odzież plus size w bardzo przystępnych cenach.

Błękitna, lekko transparentna bluzka marki Zhenzi ma swobodny i zwiewny fason.

Połączyłam ją z kremowym topem marki Via Appia Due, który możecie zobaczyć w tym FILMIKU.

Zwróćcie uwagę na to, jaką uroczą falbankę tworzą razem te dwie rzeczy.

Moje kremowe spodnie Via Appia Due to prawdziwy hit!

Uszyte są z bengaliny, czyli tkaniny o bardzo sprężystych właściwościach. Ponadto, spodnie mają szeroką gumkę w pasie i wysoki stan,

To jest dokładnie to, czego my - kobiety plus size oczekujemy od dobrych i wygodnych spodni.

Do zestawu dopasowałam letnie dodatki - buty na koturnie (Deichmann) oraz kwiecistą torebkę (Orsay).

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










1 komentarz:

  1. Taka stylizacja sprawdzi się idealnie na właściwie każdą okazję :) Ja właśnie poszukuję jakiejś inspiracji na strój na drugi dzień wesela i takie połączenie bardzo mi odpowiada. Muszę zobaczyć czy jeszcze mieszczę się w swoje białe spodnie sprzed roku :) I jeśli chodzi o górę to też postawię na błękit!

    OdpowiedzUsuń