poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Biel i paski - mój look z marką Ulla Popken


Witajcie Kochani!

Zapewne już doskonale wiecie, że uwielbiam białe spodnie. Są bazą wielu moich zestawów.

Myślę, że swoimi stylizacjami udowadniam też, że biel wcale nie pogrubia, czy zniekształca sylwetkę plus size.

Ja bardzo lubię ten kolor i to właśnie biel będzie motywem przewodnim mojej dzisiejszej prezentacji.

Mój look przygotowałam wraz z marką Ulla Popken, która ufundowała wszystkie ubrania w tym zestawie.

Bazą mojej stylizacji jest top ze sterczu, który połączyłam z białymi spodniami zaprasowanymi w kant.

Top ma komfortową długość, która sięga za biodra i półokrągły dekolt.

Spodnie charakteryzuje fantastyczny, rozciągliwy materiał, z którego są uszyte oraz wygodny, wysoki stan.

Na górę założyłam długą bluzkę koszulową w pasy, która pełni w tym zestawie rolę narzutki.

Bluzka ma swobodny, długi fason z rozporkami oraz ozdobnym haftem , w formie białych kwiatów.

Kropką nad "i" jest efektowny, długi naszyjnik w nieco etnicznym, a przy tym minimalistycznym stylu.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba i będziecie wyczekiwać kolejnych!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Adrian Sajko / Studio Krasuń











4 komentarze:

  1. Jak dla mnie wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zakochałam się w tym topie, możliwe że sobie sprawię biały i czarny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakochałam się w tym topie jak również w czarnym.

    OdpowiedzUsuń