niedziela, 13 sierpnia 2017

Paski i róże - moja nowa sukienka z kolekcji Marzeny Efir


Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie pokażę Wam moją nową SUKIENKĘ z kolekcji Marzeny Efir.

Kreacja nosi nazwę "PASKI I RÓŻE" i jest to letnia propozycja projektantki.

Łączy w sobie kilka kolorów - fuksję, czerń, biel oraz beż, co sprawia, że można wystylizować ją na wiele sposobów.

Ja postanowiłam połączyć ją z czarnym wdziankiem i butami, oraz torebką w intensywnym odcieniu różu.

Bardzo lubię połączenie czarno-białych pasków z motywem kwiatów.

Myślę, że tak odważna kombinacja zawsze przyciąga uwagę.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Oto moje dwie propozycje stylizacji z sukienką "PASKI I RÓŻE".

Po lewej - złoto, fuksja i beż

Po prawej - srebro, czerń i fuksja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz