wtorek, 1 sierpnia 2017

Stawiam na kolor BLUE - moja stylizacja z Lady'S-XXL


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do obejrzenia mojej stylizacji w kolorze BLUE!

Wszystkie ubrania wykorzystane w tym zestawie pochodzą z outletu Lady'S-XXL, który ma w swojej ofercie mocno przecenioną odzież wiodących, europejskich marek plus size.

Bazą mojej stylizacji jest top oraz sukienka marki Via Appia Due.

Długi top spełnia tu rolę halki i leciutko wypełnia dekolt sukienki. Podoba mi się ten efekt, a Wam? :)

Na ramiona narzuciłam jeszcze sprężystą, którką kurteczkę marki Marissa.

Całość wygląda świeżo, letnio, casualowo i spacerowo...

W tej stylizacji postawiłam też na pastelowe dodatki - buty w odcieniu nude (CCC) oraz jasnoróżową torebkę z haftem (Mohito).

Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu i być może zainspirujecie się tym wpisem, przygotowując Wasze codzienne zestawy.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Grześ <3

Ps. Pamiętajcie! Denim Blue pasuje nam niezależnie od wieku czy rozmiaru! :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz